پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119714
گران شدن 30 درصدي نان به خاطر جبران خسارت نانوايي ها بوده است/ قطعا مشکلاتي براي نانوايي ها در پيش دارد
تاریخ انتشار : 1393/09/14
نمایش : 1125
امام جمعه فارسان در خطبه هاي اين هفته فارسان با اشاره به تصميم مشترک دولت و مجلس مبني بر گراني 30 درصدي نان اظهار داشت آنچه که تصميم مسئولان بوده است گران شدن 30 درصدي نان به خاطر جبران خسارت نانوايي ها بوده است
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده گفت : آنچه که در بازار مشاهده ميشود همزمان با گران شدن نان مواد اوليه آن، همچون آرد هم به صورت سرو سام آوري گران شده است که قطعا مشکلاتي براي نانوايي ها در پيش دارد.

وي تصريح کرد:  مسئولان بر تهيه نان مردم و نيز مقدمات آن نظارت کامل داشته باشند. تا براي مردم در مسئله  نان هيچ دغدغه اي حاصل نشود .

حجت الاسلام  جمالي زاده در ادامه افزود: با نزديک شدن به ايام اربعين امام حسين عليه السلام و ضرورت بهره بردن و استفاده کردن از اين فرصت تاکيد کرد: مردم بايد از اين ظرفيت مهم به خوبي استفاده کنند چرا که زيارت اربعين يکي از نشانه هاي انسان مومن است که مردم براي قرائت اين زيارت ها در روز اربعين اهتمام ويژه داشته باشند.

ايشان همچنين با اشاره به استقبال باشکوه و بي نظير مردم براي حضور در روز اربعين در کربلا تصريح کرد: در طول تاريخ هميشه به اين صورت بوده است که هرگاه خطر هاي بيشتري مردم را در اين جهت تهديد مي کرد مردم برخلاف انتظار ها بيشتر استقبال مي کردند وبنا به تهديد تروريستها شرکت کنندگان در مراسم اربعين در کربلا به صورت پياده به مراتب از سالهاي قبل باشکوهتر حضور دارند.

وي همچنين با اشاره به تشکيل انقلاب فرهنگي به دستور امام خميني ره افزود بحث فرهنگ امروزه يک امر ضروري است که امروزه همه بايد در اين بحث نقش داشته باشند و روي آن کار شود .
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html